Колективом ЧРЦДЮТ у формі невимушених, але відвертих бесід та інтерв'ю було з'ясовано: трансформація освіти є НЕОБХІДНОЮ.



Головна » 2015 » Жовтень » 8 » Рекомендації педагогу в роботі з обдарованими дітьми
11:46
Рекомендації педагогу в роботі з обдарованими дітьми
Пам’ятка
Рекомендації педагогові в роботі з обдарованими дітьми:
1. Не слід приділяти занадто багато уваги ігровому навчанню з яскраво вираженим елементом змагальності. Обдарована дитина найчастіше буде переможцем, що може викликати ворожість однокласників і не сприятиме створенню атмосфери загальної зацікавленості, до якої прагне вчитель.
2. Варто уникати зміцнення перфекціоністських тенденцій. Краще не виділяти обдаровану дитину за індивідуальні досягнення, а заохочувати спільні заняття з іншими.
3. Не треба зводити обдаровану дитину на п’єдестал або робити з неї вундеркінда в очах інших учнів. Її здобутки належним чином оцінять, а от недоречне наголошення на винятковості найчастіше породжує роздратування, ревнощі й відторгнення замість очікуваного схвалення. Інша крайність – навмисне публічне приниження унікальних здібностей і навіть сарказм – звісно, неприпустима.
4. Варто пам’ятати, що здебільшого обдаровані діти погано сприймають строго регламентовані, повторювані вправи. Необхідно урізноманітнити програму занять.
Переглядів: 403 | Додав: Anastation | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: