19:30 Професія як бренд | |
Для реалізації інформаційного та науково-методичного забезпечення педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів району з проблеми удосконалення педагогічної майстерності, розуміння самоосвітньої діяльності у становленні кожного педагога; створення умов для внесення в діяльність педагогів послідовних системних змін, спрямованих на підвищення їх педагогічної майстерності; узагальнення досвіду роботи Центру з проблеми підвищення компетентності педагогів 12.04.2013 року на базі КЗ «Районний будинок культури» відбувся практичний семінар для педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів району за темою: «Професія як бренд». У семінарі взяли участь педагогічні
працівники позашкільних навчальних закладів району (ЧРЦДЮТ, ЧРЦТКЕ УМ, ЧРБЮТ),
загальна кількість яких склала 29 осіб та представники відділу освіти
Чугуївської райдержадміністрації (Волосенко Л. М. – заступник начальника
відділу освіти, Крівоніс В. О. – завідуюча методичним кабінетом відділу освіти,
Кріцина Л. І. – методист відділу освіти). Для проведення практичного семінару
адміністрація та методична рада Центру обрала нестандартну форму організації –
семінар у вигляді інтерактивного майстер-party, що пройшов у
приміщенні арт-клубу «Чемодан». За програмою майстер- party було проведено: ·
Введення в тему (ознайомлення учасників з проблемою семінару); ·
Експрес-інтерв’ю з «роздяганням» (опитування учасників
з метою розуміння учасниками поняття «педагог-майстер», «професія як бренд»); ·
Оцінка «нашого…» (досвід роботи Центру з
проблеми підвищення педагогічної майстерності); ·
Кожному своє (психологічні тренінги для педагогів, створення власного
бренду); ·
Ідея фікс (розгляд педагогічних ситуацій, прийняття нестандартних
рішень); ·
Рефлексія «Впечатления от дурачества высшего качества» (з’ясування
думки учасників майстер-party щодо організації, проведення та
змістовності семінару); ·
ЧайноПеченькове- party (обговорення майстер-party) У рамках інтерактивного майстер-party «Професія як
бренд» були застосовані різноманітні форми організації навчально-методичної
роботи: ·
Застосування методу переконання – формування поглядів
учасників семінару на обрану проблему (розповідь
притчі, діалог під час проведення експрес- інтерв’ю); ·
Інтерактивне спілкування з учасниками семінару з проблеми
мотивації діяльності педагога (виявлення
зовнішніх та внутрішніх мотивів діяльності педагогів); ·
З’ясування колективної думки щодо змістовності семінару
під час його проведення (використання
роздаткового матеріалу - «смайли» з різними емоціями); ·
Презентація досвіду роботи Центру з проблеми підвищення
педагогічної майстерності (реклама
розроблених методичних матеріалів для
педагогів); ·
Психологічний практикум з метою вивчення своєї
особистості (проведення двох
психологічних тестів, презентація «Прийняття рішень»); ·
Конструктивний діалог (знаходження
в ході групового обговорення різноманітних способів рішення запропонованих
педагогічних ситуацій); ·
Завершення інтерактивного спілкування (фіксація
думки, якої дійшли учасники семінару); ·
Зворотній зв'язок (осмислення
отриманої інформації, визначення
практичного значення семінару) ·
ЧайноПеченькове- party (обговорення майстер-party за чашкою чаю під
джазовий спів керівника вокального гуртка Центру) ·
Тематичне оформлення супроводжувальної поліграфії та
приміщення (програмки, планшетки, столи, роздатковий матеріал) Учасники семінару мали змогу
ознайомиться з методичними розробками Центру з проблеми підвищення
компетентності педагогів, що були створені під час роботи над науково-методичною проблемою
Центру та методичними збірками, створеними за підсумками роботи школи
педагогічної майстерності. Директори ЧРЦТКЕ УМ, ЧРБЮТ отримали диск з
методичними, практичними матеріалами, напрацюваннями Центру з проблеми
підвищення компетентності педагогів та з матеріалами практичного семінару. | |
|
Всього коментарів: 0 | |