Колективом ЧРЦДЮТ у формі невимушених, але відвертих бесід та інтерв'ю було з'ясовано: трансформація освіти є НЕОБХІДНОЮ.



Головна » 2013 » Квітень » 13 » Професія як бренд
19:30
Професія як бренд

 



Для реалізації інформаційного та науково-методичного  забезпечення педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів району з проблеми  удосконалення педагогічної майстерності, розуміння самоосвітньої  діяльності у становленні кожного педагога; створення умов для внесення в діяльність педагогів послідовних системних змін, спрямованих на підвищення їх педагогічної майстерності; узагальнення досвіду роботи Центру з проблеми підвищення компетентності педагогів 12.04.2013 року  на базі КЗ «Районний будинок культури» відбувся практичний семінар для педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів району за темою: «Професія як бренд».

    У семінарі взяли участь педагогічні працівники позашкільних навчальних закладів району (ЧРЦДЮТ, ЧРЦТКЕ УМ, ЧРБЮТ), загальна кількість яких склала 29 осіб та представники відділу освіти Чугуївської райдержадміністрації (Волосенко Л. М. – заступник начальника відділу освіти, Крівоніс В. О. – завідуюча методичним кабінетом відділу освіти, Кріцина Л. І. – методист відділу освіти).




    Для проведення практичного семінару адміністрація та методична рада Центру обрала нестандартну форму організації – семінар у вигляді інтерактивного майстер-party, що пройшов у приміщенні арт-клубу «Чемодан». За програмою майстер- party було проведено:

·          Введення в тему (ознайомлення учасників з проблемою семінару);

·          Експрес-інтерв’ю з «роздяганням» (опитування учасників з метою розуміння учасниками поняття «педагог-майстер», «професія як бренд»);

·          Оцінка «нашого…» (досвід роботи Центру з  проблеми підвищення педагогічної майстерності);

·          Кожному своє (психологічні тренінги для педагогів, створення власного бренду);

·          Ідея фікс (розгляд педагогічних ситуацій, прийняття нестандартних рішень);

·          Рефлексія  «Впечатления от дурачества высшего качества» (з’ясування думки учасників  майстер-party щодо організації, проведення та змістовності семінару);

·          ЧайноПеченькове- party (обговорення майстер-party)




     У рамках інтерактивного майстер-party «Професія як бренд» були застосовані різноманітні форми організації навчально-методичної роботи:   

·          Застосування методу переконання – формування поглядів учасників семінару на обрану проблему (розповідь притчі, діалог під час проведення експрес- інтерв’ю);

·          Інтерактивне спілкування з учасниками семінару з проблеми мотивації діяльності педагога (виявлення зовнішніх та внутрішніх мотивів діяльності педагогів);

·          З’ясування колективної думки щодо змістовності семінару під час його проведення (використання роздаткового матеріалу - «смайли» з різними емоціями);

·          Презентація досвіду роботи Центру з проблеми підвищення педагогічної майстерності (реклама розроблених методичних матеріалів  для педагогів);

·          Психологічний практикум з метою вивчення своєї особистості (проведення двох психологічних тестів, презентація «Прийняття рішень»);

·          Конструктивний діалог (знаходження в ході групового обговорення різноманітних способів рішення запропонованих педагогічних ситуацій);

·          Завершення інтерактивного спілкування  (фіксація думки, якої дійшли учасники семінару);

·          Зворотній зв'язок (осмислення отриманої інформації, визначення   практичного значення семінару)

·          ЧайноПеченькове- party (обговорення майстер-party за чашкою чаю під джазовий спів керівника  вокального гуртка Центру)

·          Тематичне оформлення супроводжувальної поліграфії та приміщення  (програмки, планшетки, столи, роздатковий матеріал)

     

       Учасники семінару мали змогу ознайомиться з методичними розробками Центру з проблеми підвищення компетентності педагогів, що були створені під час  роботи над науково-методичною проблемою Центру та методичними збірками, створеними за підсумками роботи школи педагогічної майстерності. Директори ЧРЦТКЕ УМ, ЧРБЮТ отримали диск з методичними, практичними матеріалами, напрацюваннями Центру з проблеми підвищення компетентності педагогів та з матеріалами практичного семінару. 

Переглядів: 485 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: