Колективом ЧРЦДЮТ у формі невимушених, але відвертих бесід та інтерв'ю було з'ясовано: трансформація освіти є НЕОБХІДНОЮ.



Головна » 2015 » Жовтень » 08
Поради для батьків.
1. Радійте Вашій дитині!
2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина буде говорити так, як Ви. Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
3. Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.
4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сім'єю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме подальший процес успішного становлення та зростання дитини в школі.
5. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.
6. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, ... Читати далі »
Переглядів: 467 | Додав: Anastation | Дата: 08.10.2015 | Коментарі (0)

Пам’ятка
Рекомендації педагогові в роботі з обдарованими дітьми:
1. Не слід приділяти занадто багато уваги ігровому навчанню з яскраво вираженим елементом змагальності. Обдарована дитина найчастіше буде переможцем, що може викликати ворожість однокласників і не сприятиме створенню атмосфери загальної зацікавленості, до якої прагне вчитель.
2. Варто уникати зміцнення перфекціоністських тенденцій. Краще не виділяти обдаровану дитину за індивідуальні досягнення, а заохочувати спільні заняття з іншими.
3. Не треба зводити обдаровану дитину на п’єдестал або робити з неї вундеркінда в очах інших учнів. Її здобутки належним чином оцінять, а от недоречне наголошення на винятковості найчастіше породжує роздратування, ревнощі й відторгнення замість очікуваного схвалення. Інша крайність – навмисне публічне приниження унікальних здібностей і навіть сарказм – звісно, неприпустима.
4. Варто пам’ятати, що здебільшого обдаровані діти погано сприймають строго регламен ... Читати далі »
Переглядів: 425 | Додав: Anastation | Дата: 08.10.2015 | Коментарі (0)

Тест
«Визначення психологічного клімату в колективі»
1. З яким настроєм ви зазвичай ідете на роботу?
а) завжди з гарним настроєм;
б) з гарним настроєм частіше, ніж з поганим;
в) з байдужістю;
г) з поганим частіше, ніж з гарним;
д) завжди з поганим настроєм.
2. Чи подобаються вам люди, які працюють разом з вами?
а) так, подобаються вам люди, які працюють разом з вами?
б) багато хто подобається, деякі – ні;
в) байдуже;
г) деякі подобаються, але багато хто – ні;
д) ніхто не подобається.
3. Чи буває у вас бажання перейти в інший колектив?
а) ніколи не буває;
б) рідко буває;
в) мені все одно де працювати;
г) часто буває;
д) думаю про це постійно.
4. Чи влаштовує вас робота у школі?
а) роботою цілком задоволений;
б) швидше задоволений, ніж незадоволений;
в) робота мені байдужа;
г) швидше незадоволений, ніж задоволений;
... Читати далі »
Переглядів: 7654 | Додав: Anastation | Дата: 08.10.2015 | Коментарі (0)