Пам’ятка
Рекомендації педагогові в роботі з обдарованими дітьми: 1. Не слід приділяти занадто багато уваги ігровому навчанню з яскраво вираженим елементом змагальності. Обдарована дитина найчастіше буде переможцем, що може викликати ворожість однокласників і не сприятиме створенню атмосфери загальної зацікавленості, до якої прагне вчитель. 2. Варто уникати зміцнення перфекціоністських тенденцій. Краще не виділяти обдаровану дитину за індивідуальні досягнення, а заохочувати спільні заняття з іншими. 3. Не треба зводити обдаровану дитину на п’єдестал або робити з неї вундеркінда в очах інших учнів. Її здобутки належним чином оцінять, а от недоречне наголошення на винятковості найчастіше породжує роздратування, ревнощі й відторгнення замість очікуваного схвалення. Інша крайність – навмисне публічне приниження унікальних здібностей і навіть сарказм – звісно, неприпустима. 4. Варто пам’ятати, що здебільшого обдаровані діти погано сприймають строго регламен ... Читати далі » |
Тест
«Визначення психологічного клімату в колективі» 1. З яким настроєм ви зазвичай ідете на роботу? а) завжди з гарним настроєм; б) з гарним настроєм частіше, ніж з поганим; в) з байдужістю; г) з поганим частіше, ніж з гарним; д) завжди з поганим настроєм. 2. Чи подобаються вам люди, які працюють разом з вами? а) так, подобаються вам люди, які працюють разом з вами? б) багато хто подобається, деякі – ні; в) байдуже; г) деякі подобаються, але багато хто – ні; д) ніхто не подобається. 3. Чи буває у вас бажання перейти в інший колектив? а) ніколи не буває; б) рідко буває; в) мені все одно де працювати; г) часто буває; д) думаю про це постійно. 4. Чи влаштовує вас робота у школі? а) роботою цілком задоволений; б) швидше задоволений, ніж незадоволений; в) робота мені байдужа; г) швидше незадоволений, ніж задоволений; ... Читати далі » |
На базі
Чугуївського районного Центру дитячої та юнацької творчості з нового 2013/2014 навчального
року розпочав роботу практичний психолог – Шляхта Елла Сергіївна та соціальний педагог - Шарко
Валентина Іванівна.
...
Читати далі »
|